dinsdag 1 december 2020

 

zeer achtbare grootmeester neslany

mijn grootmeester neslany

mijn broeder geo


ik ken je al jaren

je waart immers grootmeester

toen ik achtbare werd


je introduceerde me nadien

in de grootcommissie


je stimuleerde me

om lid te worden

van ons tijdschrift

toen nog loge info


we ontmoetten mekaar

minder vaak

de laatste tijd

maar steeds informeerde je

met oprechte interesse

naar mijn vrouw josée

en naar mijn kleindochter


liefhebber van het goeie leven

internationaal bemiddelaar

boeiend verteller

eerlijk minzaam man


alles ging stilaan minder vlot


we zouden eens afspreken

met de trein van gent naar tienen

en dan naar een goed restaurant


het heeft niet meer mogen zijn

helaas


vanavond klink ik met josée

op jouw behouden reis naar het eeuwige oosten


vaarwel lieve br geo

Geen opmerkingen: