dinsdag 1 december 2020

 

EEN NIEUW BEGIN



verleden achter mij laten

vrijheid scheppen in mijn kop

tabula rasa


van mijn denken

een woestijn maken

met zandkorrels

oneindig in mogelijkheid

ontelbaar in sterkte


ik wil ze door mijn vingers

laten glijden

de geur opsnuiven de kleuren in mij opnemen

ze zien schitteren in het zonlicht

de leguaan gadeslaan

leegte

ruimte

stilte

hitte


verzengende hitte

die verteert

en ledigt


een nieuw begin creëren

gesproten uit het bewuste niets


geluid van de

verzengende hitte

en de rillig

koude nacht

met witte maan die straalt

tussen

ontelbare sterren


geen voetstappen

alleen afdrukken

van een zoektocht


mijn versmoorde geest

leegmaken

wissen

de grote delete

met verstand op nul

een plotse schreeuw

van nieuw bewustzijn

Geen opmerkingen: